Support header proto2

 

Support

Op afspraak leveren wij reparatie op locatie.
Onze monteur zal dan een afspraak maken om langs te komen en zal ter plekke het probleem oplossen.

U kunt ook kiezen om binnendienstreparaties uit te laten voeren waar wij het apparaat bij ons in de werkplaats zullen repareren.

Het komt wel eens voor dat een probleem ons bekend voor komt, in dit geval zullen wij bellen om telefonische ondersteuning te geven.
Hiermee kan het probleem met een simpel telefoontje opgelost worden.
Als het hierna echter nog niet opgelost is, kan uiteraard een afspraak gemaakt worden voor reparatie.

Er zijn genoeg spareparts en sparepart kits aanwezig om veel voorkomende problemen op te lossen zonder dat hiervoor eerst nog iets besteld moet worden.
Hierdoor kunnen wij er voor zorgen dat alles zo snel mogelijk weer draaiende is.

Voor alle problemen gerelateerd aan computers of printers kunnen wij Remote Support leveren.
Hiervoor maken wij gebruik van TeamViewer en kunnen wij op afstand uw computer overnemen om onderzoek te doen naar het probleem.

Als u ondersteuning op afstand nodig heeft, raden wij u aan alvast TeamViewer Quicksupport te downloaden.
Wij kunnen dan na het uitwisselen van de TeamViewer gegevens de computer besturen op afstand en zo het probleem verhelpen.
unnamed

 

 

 

Supportaanvraagformulier

U kunt ook support aanvragen door middel van onderstaand formulier in te vullen.
Er wordt dan een mail verstuurd waar zo spoedig mogelijk antwoord op zal komen.
Het is vereist om elk onderstaand veld met een sterretje (*) in te vullen voor u een mail kunt sturen.

Fields marked with an * are required